kızım için..VARAN 1

10 marifet takipçileri hatırlar belki oradada yayınlamıştım.artık bir paylaşım yerim var ve bundan sonra herşeyi daha fazlasıyla göreceksiniz.kızımın odasına yaptığım emekleri tek tek paylaşacağım.herbirini bir özenle yaptım onu beklerken.şuan ise 6 aylık oldu zaman ne çabuk geçmiş Allahım.evet varan 1 dedik ve ilk kızımın adıyla başlayayım.



evet azra'm benim..bu kapı süsünü hep bir an önce yapayım istedim ama malum isim hemen netleşivermiyor.hamileliğim 7. ayı falandı sanırım.belli olur olmaz hemen işe koyuldum.odasını kelebek konsepti üzerine süsledim.keçeye el atınca gayet güzel şeyler çıkarır oldum.kapı süsü olarak böyle bir kuşlu, kelebekli şirin bişey yapmaya karar verdim.ve sonuç...bir sonraki paylaşımda görüşmek üzere allaha emanet olun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder