kızım için:varan 2

bu seferde odasına yapmış olduğum avize ve paspaslardan bahsedeyim.avize ıkeadan aldığım düz sade sırf odada öle dursun diye aldığım ama sonra kızım oluncada atmaya kıyamayıp süslemeye karar verdiğim bir avize oldu.onu mu yapsam bunu derken keçelerden kelebek kanatlarını çizip  kestim ve sonra yapıştırdım,fırfırlarla süsledim.odasıda pembe ve yeşil tonlarında olduğu için ona uygun keçelerle yaptım.
paspaslarda bir anda çıktı ortaya.uygun ve güzel bir halı bulamayınca ölede denk geldiki normal hobi olarak kullanılan keçelerden daha kalın renkleride uygun bulunca kocaman bir kalıp kelebek yapıp keçeleri kestim üzerinede kanatların detaylarını işledimki baya uzun sürdü.tabi zevkle nasıl bittiği bile anlamadım.önce pembe olanı yaptım(arada kardeşlerimde yardım etti öylelikle) anca yetişti doğum du derken yeşil kaldı inşallah bir ara onada el atacağım.


 pembe üzerinde yeşil iple işledim..


 
dolaplardan çok boşluk kalmadığı için ortada ikisi iyi dekor oluşturdu..
sağlıcakla kalın..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder